Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Börtönszleng

– Mi van, csicska, szlengblogot nyúlod? – Azt. Megeszed a faszt!

Szoszi van

agró (1) akrem (1) áresz (1) árvizes (1) bajdul (1) basadó (1) bestázni (1) betalálni (1) beterhelni (1) betoloncoz (1) brejner (1) budárhányó (1) bugázni (1) bútyizni (1) csikizni (1) csopperkedik (1) csórelni (1) csurma (1) csurmás láb (1) dartsz (1) diló (1) dobbantás (1) doberdó (1) dörzsöl (1) drabó (1) drassol (1) droid (1) éca (1) efkás (1) egy a kettőzés (1) éles (1) falsoskodik (1) fidizés (1) flamós (1) fleó (1) frájer (1) frankó (1) frigoriban (1) fújatni (1) fülkézni (1) gajdeszol (1) gólyateszt (1) habiszti csárázás (1) kajli (1) kajmán (1) kandesz (1) kanyi (1) kár (1) karácsonyfa (1) kaserolni (1) kasta (1) katangai (1) keráló (1) ketyeró (1) kicsi (1) kinyílik (1) kipattintva (1) kolompár sugárút (1) kóré (1) laondáskodás (1) lejm (1) lejmolni (1) lemérgezni (1) létszámcsökkentés (1) lift (1) lököl (1) lubesz (1) luvnya (1) maffiakomplexus (1) medve (1) megalakulni (1) mentyosz (1) mezgerelő (1) móka (1) mosógép (1) mózolás (1) műanyag (1) négy makk (1) nyelős (1) ork (1) pábáresz (1) pajszer (1) páncélos (1) pandavec (1) párnó (1) pedró (1) piánóban (1) pleff (1) pléhvagány (1) plekni (1) plenyó (1) politika (1) pötyögni (1) pujáró (1) púlbuzi (1) pumpál (1) punyer (1) púró (1) raj (1) ravancolni (1) remajozik (1) rianás (1) samesz (1) smekker (1) smukk (1) spártai (1) srenkerkedik (1) steka (1) stoki (1) sublerezik (1) sül (1) svagi (1) szakítós (1) szerelem háza (1) szovázni (1) sztelli (1) takarmány (1) trokhár (1) újítás (1) utcai (1) vamzerkapu (1) varrás (1) vas (1) vetíteni (1) villanyoltás (1) virtol (1) vorbáló (1) zamek (1) zsiki (1) zsuzsi (1)

Új húsok

  • : elgajdeszolják - elintézik, jól elverik (2018.06.11. 15:28) Gajdeszol
  • Rosszalvó: Morekáim keressetek valami verebet én a csillogó intellektusommal hozzá tudom adni magam a projekt... (2013.03.18. 19:28) Műanyag
  • puresz: Most összetörtem...nem minden papa tudja ezt? Mondjuk az itt előforduló szavakból is sokat használ... (2013.01.04. 16:04) Lemérgezni
  • Szerkó Ferkó: @dragaszagom: Ááá. Ismerem a rányi családját. A Gabesszal az lesz, mint amit te is mondtál. Megvár... (2013.01.03. 23:25) Csikizni
  • Dr. Kovács Géza: Ezt szépen össze válogattátok a kis húgyos cetliről! Kis gyökerek. Ha ha ha ha! (2012.12.29. 11:50) Vorbáló

Mózolás

2012.04.10. 14:18 :: Vamzer

Mózolás: bemondás (kártyajátékban)

 

– Emlékszel Barackra, Lófia? – kezdi a sztorizást Tatár. – Az a félszemű rafkós geci, a kártyás. Bazmeg, sose pangtunk mellette Kőhidán. Annyit nyert örökké, hogy lavórral mentem utána. Volt abban a kamu Rolextől az oldal szalonnáig minden. Az meg csak hunyorog rám, hogy "Mózolok, öcsém!".

– Azér' vágtad, hogy csalt, nem? Berajzolta a hátlapot, csak tudnám, hogy látta meg azzal a vakszemével!

– Faszomat érdekli. Nála csak a sánta Sanyika játszott jobban. Felmegyek egyszer hozzájuk a nyolcba mózolni. Haljak meg, nagyon ment a lap! Bevágott már a Sanyi mindent, de még mindig mondja, hogy várjak. Vágod, hogy a kacska lábaival hogy tiplizett, csak úgy dőlt a sör kifele a kezéből a szőnyegre. Mindegy, visszaér tíz perc múlva, hogy megvan a lajbesz, mehetünk tovább. Bukja persze azt is. Folytatjuk a zsugát, mikor megjelenik a muterja, kajak brenkó. Vágtam, hogy az anyjától csivázta a zsét, mondom télakot veszek, a harmincat meg, amit újított, visszaadom. De nem, nem, játsszunk még, a mutert meg zavarja a picsába. Hol érdekelt engem a balhéjuk, belemegyek. Erre visszajön a muter a két másik fiával, még meg se tudok szólalni, már beplenyózott a Karesz. Nem mentem le persze, de nem is akartam balhét a nő miatt, mondom nekik, amér ilyen gusztustalanok voltatok, még sóherpénzt sem adok vissza, faszom a szátokba, azt' lementem a kocsmába. Bevágtam öt cserkót húzóra, azt' kezdett bennem feljönni a plenyó, érted, tiszta smekker lettem. Ismertem a pultost, a Takarítós Dzsoni lánya volt, az Ibolya. Kivettem tőle a kisbaltát a pultból, azt' húztam vissza a csövesekhez. Széjjelaprítalak mindőtöket! Ott üvöltöztem, na ne félj, úgy szaladtak a Kálváriáig, hogy a Sanyit majdnem a 9-es alól kellett kiszedni. Hogy vágta volna le a másik lábát is az a buszgeci!

 

3 komment

Címkék: mózolás

A bejegyzés trackback címe:

https://bortonszleng.blog.hu/api/trackback/id/tr374380773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bukott Rockzenész · http://b-oldal.blog.hu 2012.04.11. 00:18:33

Rosszalvó kolléga meglephetne minket egy irodalmi magyar nyelvre való fordítással.

Rosszalvó 2012.04.11. 10:49:53

@Bukott Rockzenész: Jóvan öcsécském, elmondom a frankót mer nagyon fasza gyerek vagyok.

– Emlékszel Barackra, Lófia? – kezdi a sztorizást Tatár. – Az a gyengén látó minden hájjal megkent zsivány, a kártyás. Ejnye, sose pangtunk mellette Kőhidán. Annyit nyert örökké, hogy lavórral mentem utána. Volt abban a hamisított Rolextől az oldal szalonnáig minden. Az meg csak hunyorog rám, hogy "Nyomom a bemondásokat, öcsém!".

– Azér' vágtad, hogy csalt, nem? Berajzolta a hátlapot, csak tudnám, hogy látta meg azzal a vakszemével!

– Nem zavart. Nála csak a sánta Sanyika játszott jobban. Felmegyek egyszer hozzájuk a nyolcba egy kártyapartira. Nem hazudok, nagyon ment a lap! Bevágott már a Sanyi mindent a potba, de még mindig mondja, hogy várjak. Vágod, hogy a kacska lábaival hogy közlekedett, csak úgy dőlt a sör kifele a kezéből a szőnyegre. Mindegy, visszaér tíz perc múlva, hogy megvan a tét, mehetünk tovább. Bukja persze azt is. Folytatjuk a partyt, mikor megjelenik a kedves édesanyja, fölöttébb felpaprikázva . Tudtam, hogy a kedves édesanyjától kapta a pénzt, mondom elmegyek, a harmincat meg, amit szerzett, visszaadom. De nem, nem, játsszunk még, a mamát meg zavarja melegebb éghajlatra. Nem igazán érdekelt engem a balhéjuk, belemegyek. Erre visszajön a mama a két másik fiával, még meg se tudok szólalni, már megütött a Karesz. Nem rendültem meg persze, de nem is akartam balhét a nő miatt, mondom nekik, amért ilyen úriemberhez méltatlanul viselkedtek, még vésztartalékot sem adok vissza, a mindenit neki, azt' lementem a kocsmába. Bevágtam öt cseresznye ízű szeszesitalt húzóra, ettől egyre idegesebb lettem, érted, nagyon haragos lettem. Ismertem a pultost, a Takarítós Dzsoni lánya volt, az Ibolya. Kivettem tőle a kisbaltát a pultból, azt' húztam vissza a csövesekhez. Széjjelaprítalak mindőtöket! Ott üvöltöztem, na ne félj, úgy szaladtak a Kálváriáig, hogy a Sanyit majdnem a 9-es alól kellett kiszedni. Hogy vágta volna le a másik lábát is az a buszgeci!

pocaklakó minimanó 2012.04.14. 02:57:23

"Bevágtam öt cseresznye ízű szeszesitalt húzóra..."

Vö.: Vodka-martini, felrázva nem keverve.
süti beállítások módosítása