Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Börtönszleng

– Mi van, csicska, szlengblogot nyúlod? – Azt. Megeszed a faszt!

Szoszi van

agró (1) akrem (1) áresz (1) árvizes (1) bajdul (1) basadó (1) bestázni (1) betalálni (1) beterhelni (1) betoloncoz (1) brejner (1) budárhányó (1) bugázni (1) bútyizni (1) csikizni (1) csopperkedik (1) csórelni (1) csurma (1) csurmás láb (1) dartsz (1) diló (1) dobbantás (1) doberdó (1) dörzsöl (1) drabó (1) drassol (1) droid (1) éca (1) efkás (1) egy a kettőzés (1) éles (1) falsoskodik (1) fidizés (1) flamós (1) fleó (1) frájer (1) frankó (1) frigoriban (1) fújatni (1) fülkézni (1) gajdeszol (1) gólyateszt (1) habiszti csárázás (1) kajli (1) kajmán (1) kandesz (1) kanyi (1) kár (1) karácsonyfa (1) kaserolni (1) kasta (1) katangai (1) keráló (1) ketyeró (1) kicsi (1) kinyílik (1) kipattintva (1) kolompár sugárút (1) kóré (1) laondáskodás (1) lejm (1) lejmolni (1) lemérgezni (1) létszámcsökkentés (1) lift (1) lököl (1) lubesz (1) luvnya (1) maffiakomplexus (1) medve (1) megalakulni (1) mentyosz (1) mezgerelő (1) móka (1) mosógép (1) mózolás (1) műanyag (1) négy makk (1) nyelős (1) ork (1) pábáresz (1) pajszer (1) páncélos (1) pandavec (1) párnó (1) pedró (1) piánóban (1) pleff (1) pléhvagány (1) plekni (1) plenyó (1) politika (1) pötyögni (1) pujáró (1) púlbuzi (1) pumpál (1) punyer (1) púró (1) raj (1) ravancolni (1) remajozik (1) rianás (1) samesz (1) smekker (1) smukk (1) spártai (1) srenkerkedik (1) steka (1) stoki (1) sublerezik (1) sül (1) svagi (1) szakítós (1) szerelem háza (1) szovázni (1) sztelli (1) takarmány (1) trokhár (1) újítás (1) utcai (1) vamzerkapu (1) varrás (1) vas (1) vetíteni (1) villanyoltás (1) virtol (1) vorbáló (1) zamek (1) zsiki (1) zsuzsi (1)

Új húsok

  • : elgajdeszolják - elintézik, jól elverik (2018.06.11. 15:28) Gajdeszol
  • Rosszalvó: Morekáim keressetek valami verebet én a csillogó intellektusommal hozzá tudom adni magam a projekt... (2013.03.18. 19:28) Műanyag
  • puresz: Most összetörtem...nem minden papa tudja ezt? Mondjuk az itt előforduló szavakból is sokat használ... (2013.01.04. 16:04) Lemérgezni
  • Szerkó Ferkó: @dragaszagom: Ááá. Ismerem a rányi családját. A Gabesszal az lesz, mint amit te is mondtál. Megvár... (2013.01.03. 23:25) Csikizni
  • Dr. Kovács Géza: Ezt szépen össze válogattátok a kis húgyos cetliről! Kis gyökerek. Ha ha ha ha! (2012.12.29. 11:50) Vorbáló

Pábáresz

2012.09.15. 14:53 :: Vamzer

Pábáresz: cigaretta

– Botond, emlékszel, mikor bejöttem a zárkába, még azt hittem, Gógyi jógyerek. Szarul nézett ki, tény és való, de a pacek néha olyan jógyerekes volt. Zoral. Biztos gondolkodni próbált olyankor.

– Ne is mondd a jógyereket! Szavad ne feledd, Lórikám, de összefutottam a spanommal, aki leütötte a Tibát. Vágod, körbekaseroltatja magát az a kamugeci, hogy őt még nem döntötte le senki. Na, ez a spancim telibevagdosta alaposan, hogy úgy kellett felébreszteni a lépcsőházban.

– Revans vagy valami?

– Az? Verje a szájába a faszát a faterja, úgy revansolt, hogy tíz nap fogdát adtak a barátomnak másodfokon is. Azonnal dörzsölte az a nagyfejű patkány, de mindegy, már át lett szólva Tiszalökre, meg vannak számlálva a napjai.

– Kiszopja a faszom! De Gógyira visszatérve: jó két hétre rá dzsaltunk együtt tárgyalásra. Én mentem előbb, ő addig pihizett a csurmába'. Jövök visszafele, látom, hogy ilyen rivós verebek próbálják kifosztani. Szedik ki a szütyőből a kávét, pábáreszt, meg oltogatják, hogy báttya, de szorítja az az óra a kezedet, mutassad csak! Érted, csatolják le a replika Rolit, amit tőlem kapott! Még én szóltam, hogy hagyják abba!

– Megvan már a sztori, Lórikám. El voltál képedve, hogy ez a zakkant buzi nem hogy nem jógyerek, de ha nem mész időben, még meg is basszák

11 komment

Címkék: pábáresz

A bejegyzés trackback címe:

https://bortonszleng.blog.hu/api/trackback/id/tr474778821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

karlitoszka 2012.09.15. 21:55:26

kötél való ezeknek nem börtön

tudálékoska 2012.09.15. 22:18:49

Itt most vmi szellemileg erősen visszamaradott írja ki magából, azt, hogy gyerekkorában zaklatták ?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.09.16. 03:34:37

Nem jó. Attól nem lesz börtönszöveg valami, hogy kontrasztosan közreadod itt az entelektüel fordulatokat a szlengszavakkal. Poénnak értem, bár én nem nevettem. Lehet ezt jobban is. Gyakorlásra szorul. Talán egy kis tin torettó hatása alat..:) Bagaretta ami még klasszik.

Szalacsi_Dezső 2012.09.16. 08:48:25

Új versenyzők a fedélzeten?
Olvassátok vissza a régebbieket, nincs itt semmi entellektüel. Mingya kaptok olyan sallert,hogy kandeszos lesz a kakilótok.
Pedig én alapvetőleg egy TOLARENS ember vagyok. :-)))

2012.09.16. 08:55:00

Nem tudom melyik börtönben volt ez börtönszleng, de én oda küldeném állami támogatással a budapesti átlagcigányt magyar nyelvtant tanulni. Ugyanis én még ilyen érthetően, logikai csokrokba szedett gondolatokat az előbbi kisebbségtől nem hallottam.

2012.09.16. 09:10:44

Mellesleg a 18karikát sem értem (jó, tudom, h muszáj kitenni). Gyerekként én biztosan vobban be lettem volna szarva egy esti Tv2 vagy Rtl híradótól, esetleg olyan cikkektől, hogy baltásgyilkosokat hősként ünneplik, vagy (pl. kislányként), ha azt olvasnám, hogy akkor nem fog verni a férjem, ha elég gyereket szülök neki...Tudom, ez erőltetett aktualitás volt, de itt (Zuglóban) még a játszótéri 8 éves kiscigány is többet káromkodik ezeknél...

barumka 2012.09.16. 10:32:17

Ez egy nagy kaki. Erőltetett nulla.

dragaszagom 2012.09.16. 19:37:03

mivanmivan? amnesztia volt a gyógyítón? faszom a sok trollba, meg börtönszakértőbe

mojoking77 2012.09.29. 00:15:13

@dragaszagom: Lofaszt, szimplan kikerult a fooldalra, a sok kis buzi hobbit meg tulsagosan raer szamtech oran, es netezget...
süti beállítások módosítása