Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Börtönszleng

– Mi van, csicska, szlengblogot nyúlod? – Azt. Megeszed a faszt!

Szoszi van

agró (1) akrem (1) áresz (1) árvizes (1) bajdul (1) basadó (1) bestázni (1) betalálni (1) beterhelni (1) betoloncoz (1) brejner (1) budárhányó (1) bugázni (1) bútyizni (1) csikizni (1) csopperkedik (1) csórelni (1) csurma (1) csurmás láb (1) dartsz (1) diló (1) dobbantás (1) doberdó (1) dörzsöl (1) drabó (1) drassol (1) droid (1) éca (1) efkás (1) egy a kettőzés (1) éles (1) falsoskodik (1) fidizés (1) flamós (1) fleó (1) frájer (1) frankó (1) frigoriban (1) fújatni (1) fülkézni (1) gajdeszol (1) gólyateszt (1) habiszti csárázás (1) kajli (1) kajmán (1) kandesz (1) kanyi (1) kár (1) karácsonyfa (1) kaserolni (1) kasta (1) katangai (1) keráló (1) ketyeró (1) kicsi (1) kinyílik (1) kipattintva (1) kolompár sugárút (1) kóré (1) laondáskodás (1) lejm (1) lejmolni (1) lemérgezni (1) létszámcsökkentés (1) lift (1) lököl (1) lubesz (1) luvnya (1) maffiakomplexus (1) medve (1) megalakulni (1) mentyosz (1) mezgerelő (1) móka (1) mosógép (1) mózolás (1) műanyag (1) négy makk (1) nyelős (1) ork (1) pábáresz (1) pajszer (1) páncélos (1) pandavec (1) párnó (1) pedró (1) piánóban (1) pleff (1) pléhvagány (1) plekni (1) plenyó (1) politika (1) pötyögni (1) pujáró (1) púlbuzi (1) pumpál (1) punyer (1) púró (1) raj (1) ravancolni (1) remajozik (1) rianás (1) samesz (1) smekker (1) smukk (1) spártai (1) srenkerkedik (1) steka (1) stoki (1) sublerezik (1) sül (1) svagi (1) szakítós (1) szerelem háza (1) szovázni (1) sztelli (1) takarmány (1) trokhár (1) újítás (1) utcai (1) vamzerkapu (1) varrás (1) vas (1) vetíteni (1) villanyoltás (1) virtol (1) vorbáló (1) zamek (1) zsiki (1) zsuzsi (1)

Új húsok

  • : elgajdeszolják - elintézik, jól elverik (2018.06.11. 15:28) Gajdeszol
  • Rosszalvó: Morekáim keressetek valami verebet én a csillogó intellektusommal hozzá tudom adni magam a projekt... (2013.03.18. 19:28) Műanyag
  • puresz: Most összetörtem...nem minden papa tudja ezt? Mondjuk az itt előforduló szavakból is sokat használ... (2013.01.04. 16:04) Lemérgezni
  • Szerkó Ferkó: @dragaszagom: Ááá. Ismerem a rányi családját. A Gabesszal az lesz, mint amit te is mondtál. Megvár... (2013.01.03. 23:25) Csikizni
  • Dr. Kovács Géza: Ezt szépen össze válogattátok a kis húgyos cetliről! Kis gyökerek. Ha ha ha ha! (2012.12.29. 11:50) Vorbáló

Smukk

2012.08.22. 11:42 :: Vamzer

Smukk: ékszer

– Lófia, neked sose kellett kuláznod betörés közben?

– Nem a szart. Mire bejutottam, csomószor már nézegetett is kifele a valagamon, első dolgom volt!

– Én mondjuk utálom azokat a gyökereket, akik odakuláznak a franciaágyra...

– Azér' ne keverjél össze se kolompárlalával, se magaddal, Palika! Habár volt egy jó kis szarásom nekem is. Kurva sok smukkot szakítottam, de maga a balhé zoral volt. Surranok befele a kéróba, fain minden, nyitok be lassan a nagyszobába is, üres, azt' hirtelen meglátok egy baszott nagy kuvaszt a heverőn. Daráztam rendesen, ajtó bevág, mondom mindjár' elkezd ugatni ez a geci, felver mindenkit és húzhatok el cucc nélkül. Hallgatózok, semmi. Benyitok újra, ilyen púlpiánóba'. Hát nem egy ilyen plüssizé volt! Valami perverz lehetett, érted, kordbársony kuvaszkutyával aludni, de hol érdekelt? Jött is rám a szarhatnék rögtön. Azér' a balsors frankón rám ragadt, dzsalok be a klotyóba, kapcsoló sehol, motozom a falat. Hallod! Úgy megbaszott az áram, hogy rendesen beszartam! Ugrottam is hátra azonnal, de nem odatettek valami vizesdézsát vagy mit? Nem baj, mondom a lavórral a seggemen, legalább nem marad meg a féknyom a boxeralsón, csak akkor már paráztam irgalmatlanul, hogy az Ómenbe' vagyok, vagy mi a faszom ez a horrorkéró? Gondoltam, most már befejezem a kulát, azt' leolvadok. Kifele még benézek a konyhába, tudod, hátha van túrórudi vagy unikum a hűtőbe', vagy valami. A fagyasztórészébe' meg is lett a zacskó smukk, ahogy kell! Betaláltam okosan, mi? Az átok mondjuk rajtam volt még egy darabig. Valami fácán rázárta a kijáratot a lépcsőházba', már jégcsapok lógtak a picsámból, mire valami piacos buzi jött hajnalba', azt' kieresztett. Sose melózz szerszám nélkül, öcsém, te meg gyere ki onnan, Manó, verd egy kicsit a Palikára most, mer rámjött a fosás!

1 komment

Címkék: smukk

A bejegyzés trackback címe:

https://bortonszleng.blog.hu/api/trackback/id/tr294725645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tekasztorik.blog.hu 2012.08.22. 20:14:27

zseniális :) a "púlpiánó" kifejezés na azon betérdeltem :D
szeretettel üdv nektek!:)
süti beállítások módosítása