Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Börtönszleng

– Mi van, csicska, szlengblogot nyúlod? – Azt. Megeszed a faszt!

Szoszi van

agró (1) akrem (1) áresz (1) árvizes (1) bajdul (1) basadó (1) bestázni (1) betalálni (1) beterhelni (1) betoloncoz (1) brejner (1) budárhányó (1) bugázni (1) bútyizni (1) csikizni (1) csopperkedik (1) csórelni (1) csurma (1) csurmás láb (1) dartsz (1) diló (1) dobbantás (1) doberdó (1) dörzsöl (1) drabó (1) drassol (1) droid (1) éca (1) efkás (1) egy a kettőzés (1) éles (1) falsoskodik (1) fidizés (1) flamós (1) fleó (1) frájer (1) frankó (1) frigoriban (1) fújatni (1) fülkézni (1) gajdeszol (1) gólyateszt (1) habiszti csárázás (1) kajli (1) kajmán (1) kandesz (1) kanyi (1) kár (1) karácsonyfa (1) kaserolni (1) kasta (1) katangai (1) keráló (1) ketyeró (1) kicsi (1) kinyílik (1) kipattintva (1) kolompár sugárút (1) kóré (1) laondáskodás (1) lejm (1) lejmolni (1) lemérgezni (1) létszámcsökkentés (1) lift (1) lököl (1) lubesz (1) luvnya (1) maffiakomplexus (1) medve (1) megalakulni (1) mentyosz (1) mezgerelő (1) móka (1) mosógép (1) mózolás (1) műanyag (1) négy makk (1) nyelős (1) ork (1) pábáresz (1) pajszer (1) páncélos (1) pandavec (1) párnó (1) pedró (1) piánóban (1) pleff (1) pléhvagány (1) plekni (1) plenyó (1) politika (1) pötyögni (1) pujáró (1) púlbuzi (1) pumpál (1) punyer (1) púró (1) raj (1) ravancolni (1) remajozik (1) rianás (1) samesz (1) smekker (1) smukk (1) spártai (1) srenkerkedik (1) steka (1) stoki (1) sublerezik (1) sül (1) svagi (1) szakítós (1) szerelem háza (1) szovázni (1) sztelli (1) takarmány (1) trokhár (1) újítás (1) utcai (1) vamzerkapu (1) varrás (1) vas (1) vetíteni (1) villanyoltás (1) virtol (1) vorbáló (1) zamek (1) zsiki (1) zsuzsi (1)

Új húsok

  • : elgajdeszolják - elintézik, jól elverik (2018.06.11. 15:28) Gajdeszol
  • Rosszalvó: Morekáim keressetek valami verebet én a csillogó intellektusommal hozzá tudom adni magam a projekt... (2013.03.18. 19:28) Műanyag
  • puresz: Most összetörtem...nem minden papa tudja ezt? Mondjuk az itt előforduló szavakból is sokat használ... (2013.01.04. 16:04) Lemérgezni
  • Szerkó Ferkó: @dragaszagom: Ááá. Ismerem a rányi családját. A Gabesszal az lesz, mint amit te is mondtál. Megvár... (2013.01.03. 23:25) Csikizni
  • Dr. Kovács Géza: Ezt szépen össze válogattátok a kis húgyos cetliről! Kis gyökerek. Ha ha ha ha! (2012.12.29. 11:50) Vorbáló

Pandavec

2012.08.17. 09:43 :: Vamzer

Pandavec: fogda

– Van fegyelmid, Tatár? – kérdi a dilót Manó.

– Ajjaj! Múltkor megkértem a nevelőt, nyomtassa ki, azt mondta, nincs rá papírkeret. De harminc napot csak egyszer ültem.

– Szokeráló, mi?

– Á! Még a legelején kaptam Sándoron. Beraktak a nagyzárkába, kérdezem, ki a főnök, ki ad alsó ágyat. Azt mondták, benn van a budiban, nyissak rá nyugodtan, nem kulázik. Gondoltam, telefonál vagy ilyesmi, benyitok, hallod! A csávó halálra lovagoltatott egy köcsögöt. Anyád! Na várjá', mingyár' te jössz, üvölt ki egy nagy, busafejű dáde cigány a ratyi háta mögül. Kurvára meglepődtem, vágtam is be az ajtót azonnal. Kezdtem gondolkodni, hogy most mi legyen, de úgy felsmekkeltem magam a beszóláson, hogy az idegbe' kirántottam az ajtót mégis, azt' fejberúgtam a menőt, hogy bedőlt köcsögöstől a retyó meg a fal közé. Jó negyedóra múlva megébredt, jött is elő a vére, kezdte verni az ajtót, hogy szaladjanak a tyiárók, mer' ki méltóztatott kapni. Hú, bazmeg, jut eszembe, ez a ratyigeci még a gatyáját se húzta vissza, a végén rám ver valami kajakkúrást is. Hát, muszáj voltam rávágni még egyet, hogy behorkoljon. Összecsuklott faszán, mint a selejt colstok. Gatyát megigazgattam rajta, még pont időben, mer' má' jöttek is, azt húztak le a pandavecbe!

 

 

 

16 komment

Címkék: pandavec

A bejegyzés trackback címe:

https://bortonszleng.blog.hu/api/trackback/id/tr44717011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doszy 2012.08.17. 12:13:33

Hú, ilyen fejbekúrós nevelésről én is hallottam. Asszem Fehérváron volt, hogy bekerült 3 kancigány közé egy új csicska, de valami kurva spúlos volt. Persze végül csak kiderült, hogy pedró volt a paraszt, azért volt a nagy hallgatás. Nekiestek, vizes törölközővel megcsapdosták a heréit, hogy nagyobb lett a zsacskója, mint egy kosárlabda, kicsit alá is feszítettek, a felsőről bakeróval lendületből lemárázták, meg ilyesmi.
Mondjuk a smasszerek se siettek túlságosan, még keresgélték is egy kicsit a kutrica kulcsát. A menőkre rájuk varrtak még néhány évet, a csótány viszont (bár túlélte) többet nem fogdozott kis stifteket.

Csabi. 2012.08.17. 14:05:24

@doszy: ez jobb lett mint a poszt:)

Drout 2012.08.17. 14:25:03

Ha nagyon ráértek csináljátok meg hogy google translete-tel lehessen fordítani, mert így nem értem (nem, nem akarom megtanulni)

doszy 2012.08.17. 14:32:14

@Csabi.: Nincs mit tesó, a csík Marbit ne feledd.

sárospataki 2012.08.17. 15:20:31

pedró, stift, bakeró, máráz
lécci mit jelentenek ezek?

wicha 2012.08.17. 15:31:59

@sárospataki lány: ajánlom a helyi szótárat :)

wicha 2012.08.17. 15:34:09

najó csak a pedro-t találtam: pedofil. A többire én is kíváncsi lennék

Parasite 2012.08.17. 15:58:27

márázni - verni
stift - gondolom a péló
bakeró - bakancs

Csigafattyú 2012.08.17. 18:42:16

@sárospataki lány: bakeró = bakancs (de ez katonaszleng, nem börtön)

Csigafattyú 2012.08.19. 14:23:10

@dragaszagom: Ezt azért nem írom alá. Volt szerencsém mindkettőhöz. Mindkettőben vannak dolgok, amik a másikban nincsenek, ezekre pedig külön szavak. A böriben pl. nincs belgép, törzsfőnök és vidámpark.

doszy 2012.08.21. 07:13:26

@dragaszagom: @Csigafattyú: Akár így, akár úgy, nem változtat a lényegen, miszerint még a szájába is beleszartak a csicskavárinak. Ott aztán volt kandesz! :)

doszy 2012.08.21. 21:20:54

Ja, még annyit tennék hozzá - mielőtt a sok csicsákó úgy érezné, hogy a börtönszleng csak móka és kacagás-, hogy amit leírtam, szóról szóra megtörtént. Kampim látta a végeredményt, elég komoly volt.
süti beállítások módosítása